HEMMA - ÄTA - ANSIKTSMASK.

2010-04-04 @ 19:01:19♥

God kväll!

Jag hanna inte blogga mera tidigare idag för att när karolina och evelin kom så satt vi och funderade på ifall vi skulle gå på bio eller hura film? Hmm..? Haha men det blev ingenitng av dom för vi cyklade och köpte lite kakor och festis sedan så åkte vi till skolan och hade picnik! Det var super mysigt vi satt där i solen och bara hade det skönt..! Sedan så åkte vi hem till karolina och då laddade vi hennes och evelins kameror och så gick vi utt iskogen och gjorde en helt egen skräck/thriller/komendi film den blev G R Y M! Vi filmade kanske i två timmar? Efter det så gick vi in och fixade den, jag vet inte ifall den kommer upp på bloggen (d e n  ä r  g a n s k a  p i n s a m). Och sedan så åkte jag hem och åt, nyss så har jag duschat och nu så sitter jag hära med en ansiktsmask och lyssnar på musik..


Man ser inte så mycket för ljuset..!


Nu ser man mycket bättre haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0