HEMMA!

2010-04-08 @ 19:43:15♥

God kväll!

Idag så vaknade jag och fixade mig som vanligt sedan så gick jag och mötte karolina & felicia då så gick vi till skolan, haha jag har börjat gå/cykla skönt! Men iallafall iskolan så har vi kollat på film om kroppen och det var ju intressant, hehe.. På slutet av dagen så hade vi musik och jag & karolina var själva i musiksalen så vi dansade lite och när vi gjorde det så märkte vi att det var några i 5A som stog och kollade så vi fick panik och slängde oss ner på golvet HAHA och sedan när vi kollar ifall dom står kvar där så märker vi att HELA klasser står och kollar på oss!! Hihi där fick vi ett gott skatt.. Efter skolan så åkte jag och karolina hem till evelin där fick vi paj eller vad det nu heter gott, sedan så hade vi ingenting att göra så vi "lekte" kurragömma :) Nu så har jag kommit hem och för en stund sedan så åt jag lite kvällsmat nu så sitter jag och lyssnar på musik men jag är på bättre blogg humär idag så jag bloggar mera senare!

Ohjustä, idag så fyller felicias mamma år!
GRATTIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0