NYSS ÄTIT

2010-04-05 @ 20:03:36♥

God kväll!

Nu så har jag kommit hem från en super dag med mina bästavänner!

Först så kom ju karolina och evelin till mig och då så kollade vi på beck.. Sedan så åkte jag och evelin hem till henne för att hon skulle äta och karolina åkte hem till sug för att hon skulle äta! Efter det så åkte jag och evelin hem till karolina och så åkte vi tre ut & spelade in en ny film haha den blev läskigare än igår kan jag säga!! När vi hade gjort det så åkte vi hem till evelin och felicia kom dit också JA, hon är hemma nu. :) Vi åkte hem till felicia och sjöng lips haha det var roligt! Så nu har jag kommit hem och jag har nyss ätit lite men nu så ska jag ta och kolla på toppmodell så jag bloggar mera senare, ni får hare så bra!♥


Lite mysigare tröja idag (m i n  b r o r s)


Kommentarer
Postat av: yasmin

hej, kan du fixa en header åt mig?:$<3

2010-04-05 @ 20:20:16
URL: http://yasminsharif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0