OJOJ, JAG HAR INTE BLOGGAT PÅ TVÅ DAGAR..!

2010-04-29 @ 18:53:30♥

God kväll!!

Jag har inte bloggar p.g.a att jag sov över med felicia,karolina och evelin i tisdags och då så hade jag ingen dator.. Men iallafall på onsdagen så hade vi STUDIEDAG yes! Och då så åkte vi upp på stan sedan så var vi där ikanske tre timmar och efter stan så åkte vi hem till evelin sedan så till karolina! (..Jo justä evelin ramlade på cykeln och fick ett ganska djupt sår..)! När jag kom hem så var jag sjukt trött och jag åt lite kvälls mat sedan så åkte jag och mamma upp på stan för att kolla efter en jeans jacka :D

Idag så vaknade jag som vanligt och så åt jag frukost sedan så åkte jag för att möta felicia och karolina & så åkte vi till skolan. Iskolan så hade vi idrott fast jag glömde min väska och idrotts kläder så jag satt och kolla på *hihi* jag satt också och gunga i lianerna (eller vad det nu heter).. Men annars så har jag jobbat engelska och matte, efter skolan så åkte jag,felicia och karolina hem till evelin och där så åt vi mellis sen så åkte vi till bibloteket och dom pluggade medans jag läste tidningar hehe.. Och för en stund sedan så kom jag hem ifrån bibloteket och nu så har jag ätit!

Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0