I´M HOME

2010-04-25 @ 18:58:18♥
God kväll!

För en stund sedan så kom jag hem ifrån evelin och idag så har jag haft suuuper roligt hihi, hhhhmm, undra vad vi har gjort idag? Haha vi har iallafall haft det bra, men iallafall vi har spelat spel (så typiskt oss) sedan så har vi varit ute, ohjustä evelin gjorde flätor på mig och felicia. Haha lilla karolina ville inte fö rhon är håröm ;) Sedan så dansade vi & bästämde att vi ska göra saker på tisdag som jag berättar senare! Men nu så har jag kommit hem och ätit, vid åtta så är det ju wipeout sedan så är det ballar av stål. Och här kommer bilder från igår..





Felicia<3


Sedan så bakade vi kakor, HAHA!


Och så andra plåten.


FÄRDIGA! Haha:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0