VALBORGMÄSSOAFTON: CHECK √

2010-05-01 @ 00:01:44♥

Goooooood kväll!


Efter skolan så åkte jag,felicia och karolina hem till jennie där evelin också var och vi kollade på the OC & så fixade vi oss i ungefär två timmar eller så sedan så åkte jag och felicia hem till mig och åt grillat kött.. mmh, hihi men iallafall sedan så åkte vi ovh mötte upp dom andra och karolina & evelin var höga på socker..? HAHA eller jag vet inte, men j*vligt roligt var det iallafall! Efter det så åkte vi till majbrasan vid karslund men vi var inte kvar där så länge för vi åkte till badet och satte oss där istället, men sedan så såg vi tim,elias och milia gå så vi gick till dom sedan så satt vi och väntade i busshållsplatsen med milia och då så börjad det ös regna, så jag och felicia åkte hem och myste med popcorn och dricka!! Nyss så åkte felicia hem och nu så sitter jag och kollar lite på tve men ni får hare bra så bloggar jag mera senare eller imorgon!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0