VÅR OCH SOOOOOOOL!

2010-04-14 @ 20:48:34♥

Hejsan bloggen!

Idag så vaknade jag och fixade mig & allt det dära och sedan så cyklade jag till skolan med karolina och felicia.. Iskolan så har jag gjort det vanliga matte, engelska och svenska hehe, på slutet så hade vi livskunskap somvanligt och idag så var vi ute och lekte någon lek eller det var en sammarbets övning. Och det var såklart roligt, efter det så körde ALLA iklassen "dunken" haha det var faktskt sjukt roligt och det var ju så länge sen man gjorde det också!! Efter skolan så åkte jag, felicia och karolina till LDL och sålde vattendroppar & sedan så kom evelin och då så åkte vi till lejongropen igen och idag så svingade vi oss i "lianen" gungan som ja säger haha ;) Efter det så åkte vi till willys och köote godis hihi och vid halv sju så åkte ja hem..

för en stund sen så kom jag hem och nu så har jag pluggat och ätit lite kvällsmat och nu så sitter jag och lyssnar på musik!!

Och idag så är det ju andra avenyn WOOHO haha.. Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0