det var ett tag sen nu va?

2010-08-10 @ 22:42:20♥

Det som är toppen är att det inte regnade idag och dår får jag ju såklart "happy face" *hihi* och det är sol sent in på kvällarna det är faktiskt sjukt mysigt då kan mam vara ute utan att vara rädd.. Nej jag skoja bara!! men det är också toppen att det blir talangen på lördag för jag har ju inte gått på dom innan för..?? ja jag vet faktiskt inte? jo men på första så var jag ju på kollo!! det som är toppen är ju också att alldrig kommer igång nästa vecka, som mina sporter och ja det är ju faktiskt lite roligt att börja skolan igen (men bara för att få träffa alla).


Det som är botten är att jag hatar alltså jag hatar vekrligen när folk ska göra exakt som andra. och alla som är dryga? jag får verkligen jätte mycket damå förlåt mig men jag får verkligen det!! det är botten att felicia är sjuk för jag saknar henne hehe!!
Har jag fått med allt? NEJ..
Det är botten att min garderob är så liten och alla mina kläder får inte plats:( sen så går min comviq ut i över morgon ÅÅÅÅÅÅH!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0