GOD KVÄLL

2010-08-31 @ 18:48:04♥
Idag så var jag ju i hagagården och efter det så åkte vi till min eller ja några fleras gammla skola och hälsade på!:P Sen så åkte vi till skolan och vi skulle äta men vi gjorde alldrig det.. Vi åkte till mc i stället. Vi satt där ett tag och sedan så åkte vi till skoldansen och det var inte roligt för vi dansade inte och gjorde massa konstiga övningar*hihi* Efter dansen så stannade jag och några tjejer på stan en stund sedan så åkte jag,felicia och leia till skolan och hämtade NO häftet för vi har förhör på det imorgon! För en timma sedan eller något så kom jag hem och nu så har jag precis pluggat på NO och glosor men nu så ska jag nog äta så jag bloggar mera senare!



Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Hallåj! :), hur är det läget idag då? best wishes typ :P

2010-08-31 @ 19:06:50
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0