GOD MORGON

2010-08-14 @ 10:56:45♥
Hejhejhejhejhejhejhej!

Igår så orkade jag inte blogga efterssom jag var trött hela dagen.. Men nu så är jag pigg igen, eller inte! Men iallafall igår så var vi hemma hos mig en stund och bara tog det lugnt. Sedan så åkte vi hem till evelin och var där en stund och efter en stund så gick vi ut & det blev att vi hamnade på mcdonalds... Vi satt där en stund sedan åkte vi till felicia för hon hade åkt stan tidigare! När vi kom till henne så gick vi ut igen och gjorde ingenting, roligt? Efter en stund så åkte jag och felicia hem till mig för vi skulle äta och när vi hade ätit ringde vi dom andra så vi åkte till dom! vi åkte till björkhaga skolan och där hittade jag och karolina en sånhära liten cykel man brukar ha på dagis.. och vi cyklade runt med den*hihi* Sen så åkte vi till en lekpark och vid tio åkte jag coh felicia hem! Och så gjorde vi det mysigt med popcorn och dricka och sen åkte hon hem!!

Idag så vaknade jag halv elva och nu så sitter jag och kollar på tve, ikväll så ska vi på talangen, najs!
Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0