HEMMA!

2010-08-05 @ 21:06:42♥
God kväll!!

Idag så åkte jag ju och mötte elsa och vjollca sedan så åkte vi till karolina och där så kollade vi på film, najs! Efter filmen så åkte elsa och vjollca hem för att äta och då så åkte jag & karolina till mcdonalds sedan så kom dom dit med nötter HAHA dom var inte goda.. Men iallafall efter det så åkte jag hem för att äta så dom andra åkte hem till karolina (igen). När jag hade ätit åkte jag till karolina där alla va eller ja "dom". Jag orkar inte skriva namnen hela tiden*hihi* Hos karolina så gjorde vi inte så mycke, vi gjorde det vi brukar göra och när karolina åt så tog jag & elsa massa bilder med hennes webbcamera.. Hon kommer nog få ett gott skratt av dom dära bilderna! Men iallafall vid åtta så kom jag hem och nyss åt jag vattenmelon, snart går jag och duschar men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0