HEMMA

2010-08-20 @ 19:57:22♥
God kväll!

Idag så var jag ju i skolan och det var ganska roligt... Vi hade ju skolfoto och jag blev inge bra kan jag säga hah! Efter skolan så åkte vi till ldl och handlade godis*hihi* Sedan så åkte vi till evelin och sen ut till lekparken där satt vi ett tag i ett litet hus, det var mysigt. Efter en stund så åkte vi hem till karolina och så målade jag på hennes tavla den blev fin, eller ja! Sedan så fick jag äran att måla evelins naglar medans karolina städade och gjorde fint med sina 100000 smycken!! Vid sju så åkte jag hem och för en stund sedan så kom jag hem och nyss åt jag. Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥

Justä, jag har inte kunnat bloggat på hela dagen pågrund av att jag inte har varit hemma, men det är ganska svårt när jag är i skolan på dagarna oså, men jag ska försöka!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0