inga bilder nu.

2010-08-04 @ 21:34:25♥

Det som är toppen är:
1. Min nya ring jag tycker verkligen om den!! Haha fast den inte är den "finaste" ringen som finns men den är iallafall rätt så najs. Och jag gillar den det är ju huvudsaken:P
2. Att vjollca har kommit hem. Hon har varit borta i över en månad tror jag? Men iallafall det är toppen och skönt att hon är hemma för jag ahr saknat henne jätte mycke!!
3. Att jag får mitt kort nästa vecka + legitimation!


Det som är botten är:
1. Att det regnar nästan hela tiden och det är nästan ingen sol ute? Jag undrar vart sommaren tog vägen?
2. Att det inte finns något mera jag kan skriva om...

Som sagt jag orkade inte lägga in massa bilder idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0