JAO HEHE

2010-08-04 @ 20:53:07♥
God kväll!

Imorse så vaknade jag runt halv elva och så fixade jag mig på en timme ungefär sedan så åkte jag och mamma upp på stan för jag skulle ta kort till mitt legitimation som jag får nästa vecka, najs! Men iallafall efter det så gick vi och åt & sen gick vi och shoppa jag fick: linne, leggings och två tröjor tack mamma!♥ Efter det så åkte vi hem och jag åkte och mötte karolina,elsa och vjollca! Vi åkte till lejongropen ochva där en stund sedan så bästämde vi att vi skulle på bio men vjollca kunde inte så vi andra gick på shrev i 3D.. Den var super haha jag tyckte det här var roligast: ryt ryt ryt RYT DÅ! Ja ni som har sett filmen fattar. Men iallafall jag kom hem för en stund sedan och nyss så åt jag kvällsmat men nu ska jag gå och göra något annat men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0