en lista igen..

2010-12-30 @ 20:41:28♥

Mitt 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? haha, ja!

Har du några nyårslöften?
nej inte vad jag kommer på!?!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? näe.

Vilka länder besökte du? inga

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? kommer inte ihåg datumet men det var när jag och evelin ristade in våra första bokstäver i handen!

Vad var din största framgång 2010? att jag inte stog och tog skit längre.

Största misstaget? att sommaren inte blev som jag tänkte mig, men det gjorde ingenting faktiskt!

Bästa köpet? hmm, asså mitt bästa köp av kläder är nog min rosa babydräckt!!*hihi*

Vad spenderade du mest pengar på?
massor av kläder och jag köpte sjukt många ringar men nu så har jag tappat bort alla.. Men ingen utav dom var särskillt snygga!

Gjorde någonting dig riktigt glad? det var massor som gjorde mig riktigt glad!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? pina colada boy.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? det beror på vad, men jag blev nog gladare!

Vad önskar du att du gjort mer? gjort lite mer "galna" saker ;)

Favoritprogram på TV? Cougar town.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010? jag var med min familj sedan på kvällen så kom karolina hem till mig hehe..!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? min stil i år har nog varit att jag har tagit på mig det jag har velat haft på mig.

Den bästa nya personen du träffade? min nya klass tror jag


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0