hejsan

2010-12-26 @ 17:54:19♥
Idag så gick jag upp hlav åtta så jag skulle hinna med bussen! Men vi tog inte bussen till marieberg för evelin skjussade oss :) Iallafall när vi kom dit så gick vi till gina och där så handlade jag en tröja, efter det så gick vi till bikbok för jag & evelin skulle handla nya jeans sen så blev det en fin blus/tunika också!! Sedan så delade vi på oss och gick & köpte julklappar till varrandra sen så satte vi oss på mc och bytte dom!*hihi* Efter det så gick vi
och handlade lite mera oså, sen så åkte vi hem till karolina!

För en stund sedan så kom jag hem och nu så sitter jag och lyssnar på musik, men jag bloggar mera senare!

justä, jag fick två par jätte fina örhängen utav mina bästavänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0