småtråkigt

2010-12-05 @ 19:43:07♥

1. Det första du tvättar i duschen?
håret
2. Gillar du kaffe?
jag har alldrig drukit det typ, hehe
3. Hur mår du just NU?
bra, antar jag
4. Vad är sista bokstaven i namnet på den du älskar?
whut?
5. Berätta om din senaste dröm.
haha, jag kommer faktiskt inte ihåg?
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna?

Nej, verkligen inte!
7. Vad vill du ha just nu?
julafton & min födelsedag
8. Har du räknat till 1000 någon gång?
yes
10. Använder du smileys?
ah
11. Har du träffat någon kändis?
jadå
12. Gillar du keso?
nej euuw
13. Vilken låt hade du sist i huvud senast?
our on way
14. Hur många länder har du besökt?
inte så många. 
15. Är dina föräldrar stränga?
nja
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm
?
alldrig man kan ju dö?
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
sitter inte i mitt rum just nu
18. Brukar du hyra film?
nej
19. Var kommer du vara på Lördag?
hemma ithink.
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
näe
22. Vad åt du till lunch?
mat
23. Har du lockigt hår?
ah.
24. När grät du senast?
fredags.
25. Har du gått in i en vägg någon gång?
hahah, ja
26. Favoritårstid?
sommar

28. Sover du med TVn på?
nope.
29. Tycker du att du är gammal?
näe?
30. Är du mörkrädd?
haha ja.
31. Gillar du ditt liv just nu?

ja, oftast.
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
ja?
33. Har du bra syn?
ibland. 
34. Var är dina föräldrar just nu?
vardagsrummet.

35. Vad har du på dig just nu?
jeans,boddy & cardigan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0