ÅH!

2010-02-04 @ 21:18:51♥
God kväll!
idag så vaknade jag i vanlig tid och fixade mig & allt det dära, men bussen var sen idag igen men whatever jag kan inte göra något åt saken! Iskolan så hade vi först idrott och det var ganska kul vi hade sammarbetes övningar och olika tävlingar & det gick ju bra men resten av dagen så har vi planerat allting tills imorgon och allting kommer att bli bäst! Efter skolan så åkte jag,felicia och karolina upp på stan för vi skulle shoppa lite och det blev en BH som jag sa igår & sen blev det lite mera hårspännen! När vi hade varit på stan så åkte vi hem till karolina och satt där en stund sedna så åkte jag hem och åt, nyss så kom jag ut ur duschen & det är så skönt att vara ren och fräsch!
Imorgon så ska jag ju provdansa WOHO hehe men jag är lite nervös men det går väll över? Jaja hoppas att jag kommer in iallafall! Jag har inte kunnat bloggat idag för att jag har inte varit hemma på hela dagen & sen så när jag kom hem så funkade inte blogg.se så det var därför, men jag kanske bloggar mera senare så ni får hare bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0