DAGEN/BILDER

2010-02-13 @ 22:52:55♥
God kväll!
Idag så har jag träffat felicia och jag har varit med henne hela dagen, ganska spännande va? Eh nej, men vi har gjort massa olika saker som tex. spelat spel, försökt få ut hennes kanin, åkt upp på stan och kollat på melodifestivalen!! ÅÅH ni kan väll gissa vem jag nyss blev kär i..? Euum Erik Saadet han är så snygg och hans låt är undebar "MANBOY MANBOY" den kommer att komma upp på bloggen såfort som den kommer ut! Haha men vi har atagit massa bilder också. Men whatever hon sover iallafall hos mig och det kommer bli roligt, hehe men mitt vanliga internet är helt konstigt så jag får avdvända "Google internet" eller något men det funkar iallafall!
Jag har inte bloggat idag för jag har varit hos felicia hela dagen som ni kanske redan har läst Men jag kommer nog att blogga lite mera imorgon!♥
Det kommer mera bilder imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0