INNE FRÅN KYLAN!!

2010-02-12 @ 19:45:00♥

Hejsan bloggen!

Idag så gick jag upp i vanlig tid och fixade mig & så sedan tog jag bussen till skolan. På idrotten idag så hade vi boxning och det var super kul haha och ja & felicia är ju bäst på att boxas? Hihi nej då, men idag så har det varit ganska roligt i skolan. Efter maten på lunchrasten så skulle jag åka pulka haha men så blev det inte iallafall.. Eum istället så blev jag snöpulad så jag såg ut som en häxa.. (inte lite pinsamt va?) Men det fixade jag till det efter.. Men efter skolan så gick vi hem till felicia och väntade på att evelin skulle komma för vi skulle ju upp på stan men hon kom efter en stund så vi sprang till bussen som stog där fast vi hann med den! när vi kom upp på stan så gick vi till bk & åt lite sedan så gick vi och tog hål i örat hehe det känndes faktiskt inte så mycket. Efter det så gick vi bara runt lite och kollade & efter det så åkte vi hem till evelin, för en stund sedan så kom jag och nyss åt jag lite kvällsmat så nu sitter lite framför min dator. Men jag bloggar lite mera senare så ni får hare bra!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0