JAG ÄR TRÖTT..

2010-02-26 @ 22:36:40♥
God kväll!
Igår så orkade jag inte blogga när jag kom hem efter skdridskorna och inte på hela kvällen häller! Inte för jag vet varaför men whatever jag bloggar idag istället.
Idag så var jag och badade med felicia,karolina och evelin hehe det var roligt, men när vi satt i bubbelpoolen så:

MOA: Felicia petar jag på ditt knä?
FELICIA: Vah?
MOA: Ja är det hära ditt knä?
FELICIA: Euum? Nej?
MOA: VAH ÄRE INTE :O
Haha då hade jag sutit och petat eller rört på en gammal gubbe knä, HAHA och mina käraste vänner skrattade så mycket åt mig! Men vi badade i kanske fem timmar? Hehe men jag vet faktiskt inte, jag kom iallafall hem runt halv sju och då åt jag tacos. Det var gott och nu så har jag suttit och pratat med evelin i skype och kollar klart på solsidan så nu är det ju let's dance nu så får vi se vem som åker ut spännande?!

Som ni ser har jag gjort lite ändringar på bloggen men bara lite i menyn osv. & tack till evelin som gjorde det åt mig!!

Kommentarer
Postat av: evelin

haha ja garva jätte mkt:)

varse<3

2010-02-26 @ 22:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0