TISDAGS KVÄLL

2010-02-09 @ 20:15:41♥
God kväll!

hejsna bloggen, idag så vaknade jag som vanligt och så fixade jag mig & allt det dära sedan så gick jag till bussen. När jag kom till skolan så hade vi musik och gissa vad vi gjorde..? Jo vi filmade till våran musikvideo hehe, den blir någ ganska bra tror jag  Efter det så hade vi elevsensval och ja,felicia och karolina hade syslöjd så vi gjorde klart våra shorts, ohja dom blev ju grymt snygga eller hur? Haha whatever det kommer iallafall bilder på dom imrogon.. Efter skolan så åkte jag och karolina till bibloteket och satt där lite vid datan efterssom vi inte hade någon att gå hem till men iallafall så när tiden var slut så åkte vi äntligen hem till karolina. Där så filmade vi också lite HAHA! Men nu så har jag iallafall kommit hem och ätit & så, snart så ska jag väll gå och duscha.

Jag hann inte blogga igår eller jag orkade inte för när jag kom hem så duschade jag & sen så kollade jag på tve men jag ska bli bättre på att uppdatera om dagarna men det är inte så lätt för jag går ju i skolan från 8:30 till 14:30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0