TRÖTT SOM F*N

2010-02-05 @ 23:26:58♥

Hejsan bloggen!

Idag så har jag inte hunnit bloggat för efter skolan så åkte vi direkt till dansen eller vi gick tidigare och jag tror att det gick bra för mig! Vi fick dansa lite och värma upp & sånt man brukar göra sedan så blev vi interjuvade och så, vi får hoppas att jag kommer in. Men så efter det sprang vi nästan till bussen fast den kom lite senare så vi hann med den, för vi skulle hem till karolina och fixa oss inför discot ohja ikväll så hade vi disco hehe det blev ganska lyckat iallafall. Och det fanns massa med söta småbarn som handlade och dansade! Men de stora "barnen" var inte så dansiga eller vad man nu ska säga hehe kul var det iallafall!

Så nyss kom jag hem och snart så ska jag väll duscha om jag orkar annars så gör jag det imorgon, jag vet inte ifall jag bloggar mera senare men annars så skriver jag mera imorgon!♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0