SENT INLÄGG IDAG MED

2010-01-12 @ 20:37:29♥

God kväll!


Idag så var det skola och vi hade en liten vinter dag på skolan med längdskidor, pulka m.m och det var ganska kul att åka längdskidor men det blev jobbigt efter en stund så då slutade jag.. Men iallafall jag hade jätte tjocka kläder på mig så att jag inte skulle frysa och jag frös faktiskt inte idag, men jag tänker inte ha på mig det varenda dag för då kommer jag ju att svettas ihjäl..!? Efter skolan så åkte jag hem till evelin och jennie var där också, vi tog kort på evelin för att hon ska sätta upp en bild/tavla på henne på hennes vägg och det kommer att bli super fint!! Jag tycker att evelin ska bli modell för har ni sett hennes bilder..? Så underbart fina. För en timma sedan ingefär så kom jag hem ifrån evelin och nu så har jag precis ätit en macka så nu är jag mätt och såklart har jag min te kopp i handen  Nyss så skaffade jag ett nytt spotify accaount (eller hur det nu stavas) för mina gratis konton går alltid ut? Jaja nu har jag iallafall kommit på läsningen tror jag, det stog att jag skulle fylla i ett speciellt post nr och det gjorde jag inte de första gångerna så vi får se hur det går nu. Men nu så ska jag kolla på svenska hollywood fruar HAHA ja det är ju faktiskt ganska bra eller roligt med anna anka. Jag bloggar senare så ni får hare bra!♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0