LET'S DANCE

2010-01-08 @ 19:17:30♥

För en stund sedan så kom jag ifrån evelin och tidigare idag så åkte vi upp på stan och bokade biljetter till bion, men felicia och evelin går idag och jag & karolina går imorgon men det är samma film.. Karolina kunde inte gå idag och felicia inte imorgon så då blev det så att två & två går tillsammans men det gör ju inget Hemma hos evelin så gjorde vi inte så mycket vi typ fixade oss lite och sedan satt vi och pratade mycket trevligt HAHA..!! Nu så har jag kommit hem och senare ikväll så ska jag nog kolla på let's dance, ohjustä dermot clemenger äger min dans skola ganska coolt va..? Nu så ska jag gå och äta men jag bloggar mera senare!♥






Kommentarer
Postat av: ebba

går du på den nu med asså dans skolan eller??



snälla svara för ska kanske oxå börja du känner ju mej vi gick på samma dagis :)<3

2010-01-09 @ 12:06:31
Postat av: moa

svar: HAAHHAHHAHA dagis?

2010-01-09 @ 20:54:18
Postat av: ebba

jaa men seriöst ska du forsätta eller??

2010-01-10 @ 13:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0