GOD MORGON

2010-01-10 @ 09:38:41♥
Hejsan bloggen!

För en liten stund sedan så gick jag upp av mitt alarm HAHA jag förstår inte varför jag har alarm på helger..? Men whatever, idag så ska jag iallafall träffa karolina och jag tror att evelin och felicia ska vara med? Nyss så var det stålmanen på tve och det var faktiskt bra hihi.. men det var the real alltså inte tecknat men vad spelar det föl roll igentligen..? Bara för att tecknat är mycket mera överdrivet så kan det ju vara bra ändå haha nej gud vad barnslig jag låter..! Men jag bloggar mera senare så får ni hare bra.


Kolla vilken fin vinter bild, usch det är lika kallt idag som det var igår brrrrr..!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0