GOD NATT

2010-01-12 @ 21:49:51♥

Blondin och het,
Jo tack jag vet,
Snygg och läcker,
Tack det räcker.
Bondin och smart,
Så uppenbart.
Brunetter vill se oss falla,
Men vi knäcker dom alla.
Tre ord räcker,
Jag föddes läcker!
Blondiner är heta,
Det ska alla veta!

HAHA..! Gud så gulligt jag läste nyss en tjejs blogg och jag var bara tvungen att kopiera texten. Men den är ju helt sann eller hur..? Men vad spelar det för roll vilken hårfärg man har igentligen för så här brukar ju folk säga om:
Blondiner: Dum och korkad!!
Brunetter: Het & snygg..
Har det alltid varit så här..?

Men nu så är jag väldigt trött så jag ska nog börja fixa mig i årdning för att gå och sova i min stora mjuka och sköna säng Hihihihi.. Och nu så lyssnar jag på en sjukt bra låt - Ke$a Take It OFF. För nu så är jag ju glad igen att jag kan lyssna på mina låtar... Aja men ni får sova så sött så bloggar jag mera imorgon!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0