HANN INTE IGÅR..

2010-01-14 @ 16:26:19♥
Hejsan bloggen!

Jag hann/orkade inte igår för att jag var super trött och jag skulle kolla på film men så jag bloggar liet nu istället

Igår: Först så gick jag upp i vanlig tid och så, sedan fixade jag mig och gick till bussen. Iskolan så åkte vi pulka och det var jätte roligt, jag och karolina blev sjukt blöta & kalla men det var ju trotsallt kul. På slutet så knöt vi fast alla pulkor och två madraser sen så åkte hela klassen ner för backen! Efter skolan så var jag fortfarane blöt men jag och karolina åkte hem till evelin eller vi väntade på henne och jennie fast de visste inget så vi skrämde dom HAHA låter kanske lite barnsligt men det var grymt roligt. Men jag och karolina gick hem till henne för att evelin & jennie skulle göra läxor. Jag och karolina bakade varsin chokladboll, gott..!

Idag: Jag vaknade som vanligt och fixade i ordning mig och så, sen gick jag till bussen och så åkte jag till skolan. Iskolan så hade vi idrott hehe det var ganska kul vi spelade fotboll för vi ska vara med i snickers cup och vi måste öva lite grannan. Efter skolan så åkte jag och karolina hem till mig som vi är nu så för en stund sedan åt vi lite men nu så ska jag vara lite social, jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0