HEMMA IGEN.

2010-01-23 @ 18:35:10♥
Hejsan bloggen!

nu så är jag hemma igen eller jag har varit det en stund nu men innan det så kom felicia,karolina och evelin till mig fast vi var inte hos mig så jätte länge. Men vi gick till haga för att felicia skulle köpa godis och på vägen dit så vet jag inte vad det var med evelin..? Hon var hel konstig men hon verkar gilla att gunga HAHA! Men när vi hade varit och köpt godis så gick vi hem till felicia och där satt vi och pratade och hade roligt men sedan så åkte evelin hem och efter en stund så gick jag och karolina med hem och nu så ska jag äta kvälsmat med min bror så jag bloggar mera senare men ni får hare så bra!♥



Kommentarer
Postat av: evelii

nei hahaha:D

2010-01-23 @ 19:20:05
URL: http://evelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0