HEMMA OCH NY DUSCHAD

2010-01-17 @ 20:50:28♥
God kväll!

För en stund sedan så kom jag hem ifrån alice, fast vi var ute för vi skulle träffa alex och scott men alex skulle hem då så då gick scott hem och jag, alice & alexandra fick vara själva.. Men mamma kom och hämtade mig så jag åkte hem och nu har jag duschat så jag tänkte blogga lite! Men iallafall imorgon är det skola och jag har ingen lust att gå upp tidigt men vi har ju sovmogon så det är ju skönt. Efter skolan så ska jag åka och rida & efter det så har jag ju dans och det kommer däremot bli roligt nu så kollar jag på i en annan del av köping och jag tycker att det är sjukt bra och det kan ju vara roligt ibalnd eller hur..?


Jag tycker att bilden är ganska så söt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0