JUST NU

2010-01-20 @ 19:31:30♥
God kväll!

För en stund sedan så gick evelin hem och för cirka två timmar sedan så kom hon hem till mig och vi har pratat med massa i skype hehe det var ganska roligt och sen så har vi gjort massor av saker.. Men iallafall senare ikväll så ska jag åka och kolla på min bror, det är ganska långtråkigt men det är ju roligare än att vara hemma själv! Det låter lite patetiskt men det är det inte, jag funderer på att skaffa en ny header eller jag ska göra det.. Evelin lovade mig att hjälpa mig med att fixa bilden eftersom hon är bäst på det För hon har ju fixat felicias header också, men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥





Kommentarer
Postat av: ELLEN - eecederholm.se

söt bild! :)

2010-01-22 @ 11:05:35
URL: http://eecederholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0