LÅTAR

2010-01-19 @ 21:18:38♥
För en stund sedan så kollade jga min gammla blogg som jag har satt andvändarnamn och lösenord på..! Och där fanns massor av bilder och minnen jag kom och tänka på nu.. Men whatever nu kör jag ju på den hära bloggen och den är ju bäst eller hur..? HAHA nej kanske inte bäst för er men för mig  Snart så ska jag nog gå och dusch eller något, nu så sitter jag och lyssnar på musik och jag hittar ganska många bra och kanske lite äldre låtar men vad gör det? Dem är ju bra "so what"
Men nu så ska jag hoppa in i duschen så jag bloggar mera senare men ni får hare så bra!♥
"Mellony - även om himlen faller ner"
"Mattiaz - skandalen OHOH"



Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår

mattiaz låt är as bra :)

mår du bra idag?:)

2010-01-20 @ 13:46:05
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0