PUST...HEMMA

2010-01-07 @ 21:58:31♥
Hejsan bloggen!

Nu så har jag äntligen kommit hem ifrån en lång och rolig dag som ni ska få hära på nu. Först så gick jag och mötte karolina och sedan gick vi till evelin men hon var inte hemma så vi skulle gå till haga och då mötte i evelin och felicia på vägen & då så skulle se äta så jag och karolina gick till bilbloteket och vänta, när vi väntade så läste vi lite böcker och sedan så kom elsa & lejla. Vi satt och pratade en stund och då kom vjollca. Vi väntade ett tag på dem men de kunde inte träffas senare. Då gick vi till mcdonald och sedan åkte jag hem och de andra också, när jag kom hem så åt jag och sedan åkte jag och kolla på min bror. Och nu så har jag kommit hem och jag ska snart duscha och fixa lite..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0