DAGEN:

2010-07-16 @ 22:57:06♥

God kväll!

Idag så åkte ju jag och evelin & solade med bad, fast vi badade på en lite udda badplats. Iallafall när vi solade så bestämde vi att vi skulle rista in vår första bokstav på handen så det gjorde vi och jag kan säga att det gjorde SKIT ont!!! Och jag är fortfarande öm.. Inte bra *hihi* Men vi har ju betämt att den hära sommaren ska bli en galen och super bra sommar så vi får väll prova massa saker hah! Men mitt M kommer nog att bli ett ärr som syns. Jaja efter det så åkte vi till haga och köpte Ben&Jerrys MUMS! Fast den smällte när vi kom till hästhagen haha men vi åt ungefär halva och sedan fick vi ont i magen.. Så vi åkte hem till evelin och lämnade dom, och istället så åkte vi till en lekpark och vi satte oss i ett hus och pratade tills elsa kom efter en stund! Ja elsa kom ju hem frn göteborg idag och vi har saknat henne!!! Iallafall hon hade med sig filmer som vi skulle kolla på, så vi åkte hem till mig och kollade på tick or treat eller hur det nu stavas.. HAHA den var inte läskig utan bara äcklig ibland och den hade världens sämsta slut:D Jaja efter det åkte vi till kina gungan i min gammla skola och sedan åkte jag hem! När jag kom hem så åkte mamma och jag & handlade pizza som jag skrev! Och för någon timma sedan åt jag klart.. Nu så sitter jag och pratar med gabbe på msn och han tycker att det är jätte roligt! Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥

 


Man ser det inte så bra på bilden, haha evelin tog bort den bra bilden på mitt M..:(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0