dålig uppdatering jag vet :(

2010-07-14 @ 20:29:35♥
God kväll!!

Jag har inte kunnat blogga på två hela dagar..:( Buu på det eller hur? Iallafall i måndags så sov jag hos felicia (igen) det är fjärde gången på mindre än en vecka, hah! På dagen så åkte vi till evelin och det började verkligen ös regna och åska & blixtra..Läskigt..*hihi* Men vi satt och kollade på film haha och sedan åkte jag och felicia till haga för att vi skulle äta. Och sedan började det regna som fan igen!! Vi satt på pizzerian i ungefär två timmar tills det slutade regna. Då åkte vi till evelin och så bestämde vi att vi skulle åka till bodaborg och sova hos mig.. Det gjorde vi också!

Idag så gick vi upp vid halv sju och då åt vi frukost sedan så tog vi bussen till stan och så väntade vi på bussen till karlskoga! När vi kom fram så gick vi till bodaborg som inte hade öppnat än, haha! Men vi gick in klockan tio och var där tills fem.. Jag fick skavsår,blåsor på händerna och ont i fötterna. Sedan så gick vi förkent så vi missade bussen hem så vi fick sitta och vänta i tjugo minuter till. När vi gick på bussen så sov vi i tjugo minuter sedan så väckte felicia mig.. När vi kom fram så tog vi bussen hem till mig och så åkte dom hem! Nyss så åt jag kvällsmat och snart ska jag nog duscha? Men iallafall så bloggar jag mera senare!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0