DATORN ÄR TILLBAKA!!

2010-07-29 @ 20:23:33♥
God kväll!

diag så åkte jag ju till mormor och morfar för dom har bröllopsdag idag, najs! Efter det så åkte jag hem och det har regnat hela dagen..:( Jag hatar vädrett! Men iallafall när jag kom hem så satte jag mig vid dator lite (min brors) efter en stund så åkte jag och mamma till rusta där handlade jag sminkborttagning för jag har ingen eller jo nu. Sedan så åkte vi vidare till felicia och hos henne var elsa & karolina med så jag var med som en stund!! Efter en stund så åkte jag och mamma & lämnade felicia hos evelin för imorgon så åker dom till stockholm och på lördag till kroatien, jag kommer att sakna er! Nyss så kom jag hem och nu ska jag nog äta men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥


Jag är blöt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0