HEMMA

2010-07-27 @ 21:12:07♥
God kväll!

Idag så åkte jag och mötte elsa och sedan så åkte vi till fotbollsplan och kollade på någon cup.. Efter en stund så åkte vi och mötte felicia och evelin sen åkte vi till mcdonalds och åt glass! Haha sen så åkte vi tillbaka igen och när vi hade kollat klart så råkade jag välta ner tre cyklar och då så går självklart alla fotbolls killar förbi HAHA och en sa: BRAVO *klapp klapp* Och en annan sa: Man lär sig utav misstag! *hihi* Jag kännde inte dom? Men iallafall efter det så åkte vi till karolina och sedan till skolan. Dit kom killarna och så träffade vi dom en stund, vid åtta så åkte jag hem och nu så har jag ätit och jag får låna hans dator för min är på lagning... Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0