hemma nu!

2010-07-28 @ 20:53:11♥
God kväll!

Idag så åkte jag och mötte karolina och sedan så åkte vi hem till mig för jag skulle äta & efter det åkte vi och mötte elsa. Vi åkte till mcdonalds för dom skulle äta glass sen så åkte vi hem till mig och klädde ut oss haha!! Jag skulle vara fjortis karolina skulle vara foki och elsa kissie men det blev bara jag och karolina som klädde ut oss mest*hihi* Elsa hade bara mina klackskor men iallafall vi gick till evelin och hämtade henne och sedan hem till mig för att jag skulle tvätta bort allt smink oså!! Sedan åkte vi till mcdonalds igen.. Sedan kom felicia och vi åkte till skolan där vi satt & kollade på några småbarn, roligtd et låter eller hur?? Nej men vid åtta så åkte jag hem och nyss så åt jag kvällsmat, men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0