INGA NAMN NÄMMS..

2010-07-05 @ 23:09:51♥
Serriöst det kanske är fegt att skriva om folk på bloggen eller så men vafan så dom du håller på kommer du absolut inte långt i ditt liv!! Du beter dig som om du vore 3 år eller något, man kallar inte folk "ful eller fet".. Även fast just du tycker det så vet du att det inte är sannt i verkligheten, för din verklighet är din lilla värld där bara du existerar och stackars människor som måste vara med dig varenda eviga dag!! Jag kanske säger till dig att inte lägga dig i saker och sedan gör jag det själv men jag har iallafall kompisar som jag tycker om och dom tycker om mig med! Jag behöver inte köpa vänner för att vara "populär" eller vara med äldre!!

Men tänk på en sak dom hahr inte gjort dig något så sluta vara så himla dum mot dom!
Kom ihåg allt som du säger tycker du bara i din lilla värld, men gubben väx upp det här är verkligheten!



Kommentarer
Postat av: FELICIA

JAG HATAR HAN , JÄVLA TÖNT !

2010-07-05 @ 23:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0