JAG HAR INTE BLOGGAT PÅ HELA DAGEN...

2010-07-24 @ 20:45:29♥

God kväll!

Idag så vaknade jag vid halv elva utav sms.. Men iallafall så vid tolv åt jag luch och samtidigt letade jag efter min mobil som försvann helt och hållet. Jag visste verkligen inte vart jag hade lagt den så jag tog min bror mobil och ringde, men jag kom på att jag hade ljudlös... Så typiskt mig fast sedan så smsade jag till den och den piper när jag får ett sms fast det är ljudlös bra va? Men jag skickade kanske fyra sms och så märkte jag att den låg på tidingarna i köket. Efter det så åkte jag till haga och mötte elsa och karolina. Vi åkte till mcdonalds för elsa var hungrig, man fick balonger där med haha..Sedan så åkte vi till skolan där jag lekte kissie med balongerna och vi skulle träffa bill,joan,lucas och diego men vi visste inte när och dom hade varit på taket hela tiden och kollat på mig HAHA snacka om att jag skämmde ut mig!! Men iallafall vi gick upp till dom och sedan så åkte vi till mcdonalds igen fast då var det karolina som var hungrig. Efter det åkte jag,karolina och elsa till varberga och hyrde the grudge ett*hihi* Vi har bara sett tvåan och trean fast vi ska kolla  klart på ettan imorgon.Läskigt! Vid halv åtta eller något så åkte dom hem och för en stund sedan så åt jag och nu sitter jag här med musiken hög i lurarna & det är najs!! Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥



Jag vet att jag ser ut som en kanin..


Jag fick nya byxor idag med, dom är både jätte sköna och snygga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0