JAG HATAR VÄDRET!

2010-07-15 @ 19:48:30♥

God kväll!

Idag så åkte jag ju och mötte evelin och så åkte vi till sb & solade med bad! Efter det så åkte vi upp på stan och åt glass till felicia smsade då så åkte vi till oxhagen och mötte henne. Men det började regna så vi åkte hem till evelin & sedan ut igen.  Efter en stund så åkte evelin hem för att hon skulle äta då så åkte jag och felicia till killarnas träning och efter en stund började det regna igen till slut åska och blixtrade det BUUUUUUUU! Vi blev genom blöta så vi åkte hem till mig och bytte om! Nu så är vi nästan torra och vi sitter & myser i mitt uterum!!
Jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0