rastlös...

2010-07-22 @ 23:00:01♥
Hejsanhejsanhejsanhejsan!

Just nu så har jag så himla tråkigt.. Jag har suttit och lynnat på musik hela kvällen men det är ju bra iallafall. Jaja jag vet verkligen inte vad jag ska blogga om jag har absolut ingen aning, det är ganska synd eller hur?:( Ja alltså ni får komma med förslag om ni vill, det vore inget fel iallafall!! Jag är så himla rastlös så att jag skulle kunna gå ut genom dörren och hoppa,springa och skrika haha det dära lät lite roligt faktiskt!! Men det är nog ganska sant att jag skulle kunna göra det, men då skulle jag väcka mina grannar och dom skulle nog blir ganska galna*hihi* Just nu så sitter jag och tänker tillbaka på massa minnen med min gammla klass.. Som tex: När vi åkte till vinön på lägerskola fyfan vad vi hade roligt då.. Det är ett minne som jag nog kommer kolla ihåg länge, eller när vi åkte till bodaborg och alla fick hjälpa varandra med olika banor och samtidigt så var evelins klass där så hon hjälpte oss med! Jag känner mig ganska så töntig men ändå inte, för jag saknar verkligen alla i klassen eller jag nästan... För om en månad så börjar jag sjuan och alltig förändras. Nya klasser,nya människor, nya lärare och ny skola. Fast min bror går ju där så jag kommer känna mig som hemma HAHA neeej verkligen inte!!
Ja ni ser, såna hära onödiga inlägg skriver jag när jag har tråkigt..



Kommentarer
Postat av: Elin - sockerbiten

Tackar..

du har jätte fin bild där uppe på din header.

2010-07-22 @ 23:41:52
URL: http://elindenfina.blogg.se/
Postat av: sandra

svar: Tack så mycket xD

2010-07-22 @ 23:53:38
URL: http://sandraellinoreriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0