I´m home

2010-07-10 @ 20:55:34♥

God kväll!

Inatt så sov jag hos felicia igen haha men vi somnade klockan två istället! Vi var emsamma hela kvällen och vi hade musiken på högsta volym hehe sedan tog vi bilder som kommer upp senare ithink! Iallafall i morse så gick jag och elsa upp vid elva och felicia gick upp vid tio kanske? Sedan så satt vi inne till hlav fyra och slöa och när vi kom ut var det så himla varmt så vi åkte och badade i varberga och där spelade vi vollyboll med gabbe och några till. Efter det så åkte jag hem och åt kvällsmat, när jag hade ätit så fungerade inte mitt internet så jag har suttit utan det i ungefär två timmar.. Jaja nu fungerar det igen bra va? Men iallafall imorgon ska det bli 30 grader så vi ska nog åka och bada (igen) Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥

Jag vet att jag har varit sjukt dålig på att uppdatera och jag ska bättra mig!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0