DER REGNAR UTE..

2010-06-11 @ 20:39:43♥

God kväll!

Idag så åkte jag ju och mötte karolina & evelin i haga och sedan så åkte vi hem till felicia och kollade på Avatar, den är så bra! Men iallafall efter det så åkte jag och evelin hem till henne & kaorlina hem till sig för att dom skulle äta haha felicia skulle också äta men hon stannade hemma! Sen så åkte jag och evelin till karolina och fixade hår,naglar oså mysigt. Efter en stund så kom felicia och vi satt och pratade och hade det roligt haha jag spelade gitarr.. Vid tjugo i åtta så åkte jag hem och för en stund sedan så åt jag kvällsmat.

Det är ju fredag idag och det är ganska längesedan jag hade fredagsmys haha eller? Men jag myser med mig själv med jordgubbar mums.. Jag lägger nog inte upp nåfon mer bild på mig idag för jag är inte fixat som ni kanske såg och sedan så cyklade jag i regnet:( DET ÄR JU FAN SOMMARLOV DÅ SKA DET JU INTE REGNA!!!!!

*hihi*


Kommentarer
Postat av: eve*

sol ska de va!:)

2010-06-11 @ 21:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0