felicia åkte hem för en stund sedan..

2010-06-30 @ 23:36:47♥

God kväll!

Idag så vaknade jag vid nio och då så gick jag upp och ät frukost hehe. Efter det så fixade jag mig och dror upp på stan med tjejerna och det finns massor av ficktjuvar så det gick poliser överallt och jag menar verkligen överallt HAHA! Jag köpte en ****** till karolina, men jag glömde hennes paket hemma hos felicia så jag hämtar det imorgon *hihi* Efter stan så åkte vi till mc donalds och köpta glass iallafall jag men dom andra åt mat! Sedan så åkte vi runt lite med våra cyklar och då så kom vjollca med & vi fortsatte och cykla runtruntruntrunt.. Efter det så åkte jag hem och åt kvällsmat och sedan ut igen.. Idag så har det också regnat buu för det eller hur?

Imorgon tidigt på morgonen så åker vjollca till kosovo (tror det stavas så) i en månad, jag kommer sakna henne!!

Men iallafall för en stund sedan så åkte felicia hem och idag ska jag,felicia och elsa lana *hihi* roligt va?
men ni får hare så bra jag bloggar mera senare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0