GOD KVÄLL!

2010-06-12 @ 21:23:21♥
Idag så har jag och tjejorna inte gjort så mycket eller vi har mest åkt mellan varrandra och det regnade igad med fast först så blåste det JÄTTE mycket och sedan började det jobbiga vädret igen!! Men på kvällen så åkte vi till risbergska och träffade edvin,zeb,tim och robin haha vi spelade fotboll eller jag försökte iallafall.. Efter det så åkte jag och felicia hem till mig för jag skulle äta och sedan så skulle hon hem & då åkte jag till evelin. Jag och evelin gjorde inte så mycket eller vi satt och pratade, för en halvtimma sedan ungefär så kom jag hem och nu så ska jag kolla på bella&tyra show så jag bloggar mera senare, men ni får hare bra!

Om jag har stavat fel någonstans så klaga inte för jag ha rbara skrivit med en hand *hihi*

Justä, evelin sa att jag skulle säga att hon kan inte blogga på ett tag för hennes dator är sönder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0