JAG HAR BLIVIT BRA PÅ ATT LÄGGA UT BILDER!

2010-06-13 @ 21:27:21♥

God kväll!

Idag så åkte jag ju till karolina och innan det så firade vi ju mamma. Men när jag kom till karolina så skulle jag plinga på och så tappar jag min cykelnyckel under typ en trall eller ja? Men iallafall dom fick ta grillpinnar och fiska upp den haha så typsikt mig.. Efter det så spelade vi in en film och den blev ganska så rolig iallafall *hihi* Sen så åkte vi till en lekpark och hade roligt, efter det så åkte vi hem till evelin & sen ut igen! För en stund sedan så kom jag hem och snart så ska jag ta och duscha men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥

 




Lite småsöta bilder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0