Långt inlägg så läsläsläs, hehe!

2010-06-10 @ 21:35:41♥
God kväll!!

Idag så gick jag upp halv sex för att felicia tvningade mig att vara hos henne vid sex haha nejdå men jag kom då och när jag kom så satt vi & väntade på karolina och medans vi väntade så somnade vi nästan framför tven *hihi*.. När karolina kom då började vi fixa oss och först så skulle karolina ha krusit hår men det blev inte krusigt och blablabla ni kanske förstår? Ja men iallafall så jag coh felicia fick sitta och locka HELA hennes tjocka och långa hår och vi hade bara 55 minuter kvar och vi kan ju snacka om att det blev lite stressigt!! Men vid åtta så åkte vi till skolan och där så gav vi våra fina blommor till våra lärare.. Efter det så fick vi fika och sedan så gick vi in i idrotts salen och så borjade allt. Men jag tyckte ändå att våran lärarsång var bäst haha!! Efter det så åkte jag och felicia med föräldrar till en resturang och åt mat & sen så åkte jag och felicia hem till henne & slöa.. Och efter en stund så åkte vi till haga & mötte karolina och evelin för vi skulle köpa glass sedan så åkte vi till fotbollsarenan och träffade mattias och danne. Vi spelade fotboll ett tag och när vi skulle åka till badet så kom adrian & bill, och alla åkte till badet. Killarna badade medans vi solade, sedan så åkte dom för alla skulle på träning så jag & tjejorna åkte hem till felicia sedan till lekparken och tog massor av kort (som jag lägger upp när karolina har skickat de). Efter en stund åkte karolina hem och vi andra åkte till mcdonald och åt hehe, men sen så ringde adrian och sa att vi skulle komma igen så vi åkte dit men vi gick efter en stund. Då gick vi till badet och jag & evelin gjorde en film i poolen (som jag nog kommer att lägga upp), och sen så åkte jag hem. Jag kom hem ungeär vid halv nio och då så satte jag på min dator som tog en stund efterssom det blev något fel:S Men nu så är det bra igen, haha nu så sitter jag och äter jordgubbar. Buhu imorgon så ska jag till tandläkaren undra ifall jag har några hål..? Öuum, nej jag tror inte det faktiskt!

Ohjustä jag läggen in bilderna från skolavslutningen när felicia har skickat dom, haha gud vad alla ska skicka bilder?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0