var bara tvungen..

2010-06-13 @ 22:42:44♥

..att skriva detta inlägg för på tisdag åker jag på kollo.



Ni är så sjukt undebara!! Och allting vi har gjort tillsammans det skulle ta mer än 100 år att berätta om & ni är allt. Jag vill bara säga hur mycket ni betyder för mig det finns inga ord för jag kan inte beskriva det.

Ni kom som en vind och ni stannade kvar jag hoppas att jag alltid kommer ha er vid min sida. Ni är som mina systrar allihoppa!!

Den hära texten skrev jag i sommras ↓

jag och mina systrar kan gå på vatten hand i hand

jag och mina systrar kan gå på glöd hand i hand

jag och mina systrar kan andas under vatten hand i hand

jag och mina systrar kan gå gemon öken hand i hand

jag och mina systrar kan gå genom elden hand i hand
jag och mina systrar ka gå på solen hand i hand
jag och mina systrar kommer alltid vara hand i hand
öven fast döden skiljer oss åt!!

Nej nu börjar jag nästan gråta.. Jag känner mig fjantig men vad ska jag göra det för, jag står för mina känslor och det kommer jag alltid att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0