FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING!

2010-03-18 @ 20:16:02♥

Hejsan bloggen!

Det var ett tag sedan nu, hela FEM dagar faktiskt. Lite tråkigt att läsa min blogg när den aldrig blirr skriven i.. Jaja men nu så ska jag komma tillbaka och ja ska försöka bloggar varge dag och få en ganska så bra blogg med mycket läsare.. Det vore något va..? Men iallafall den hära veckan har varit sjuk, det kan jag säga!
jag kan berätta lite snabbt.

Måndg: Våran ena lärare var hemma och vårda barn så vi hade bara en.. SEN SÅ KOM JAG JU IN PÅ DANSPROFILEN!!

Tisdag: Så hade vi iallafall två lärare.

Onsdag: Så hade vi bara en lärare och så kom en kill från "banverket" och pratade lite sedan så fick vi oprova att släcka en docka och sånt! Sedan så fick våran lärare åka hem för hennes barn blev sjuk, så vi fick ha en vikarie resten av dagen.

Idag: så har vi haft en vikarie hela dagen.

Ååh vad skönt att det är fredag imorgon.
Idag så vaknade jag som vanligt och fixade mig & så sedan gick jag,karolina,felicia och evelin till bibloteket och pluggade sedan så gick jag hem & dom med förästen.. För några timmar sedan så kom jag hem och då så åt jag lite. Just nu så sitter jag och lyssnar på musikoch kollar lite på tve.

Men jag bloggar nog lite senare så ni får hare bra!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0